Organizujesz i sprzedajesz szkolenia? Sprawdź, na czym zarobisz najlepiej w roku 2022!

Zajmujesz się profesjonalną organizacją szkoleń? A może prowadzisz pełnoprawną placówkę edukacyjną? Sprawdź, jakie szkolenia i kursy szczególnie zyskały na popularności! Dołączenie ich do oferty z pewnością pozwoli ci pozyskać nowych klientów, a tym samym zwiększyć dochody firmy.

Szkolenia dla najmłodszych

Jeszcze nie wszyscy biorą taką opcję pod uwagę, ale za kilka lat szkolenia dla dzieci staną się tak samo popularne, jak te dla dorosłych. Z czego wynika ten fakt? Przede wszystkim z większego uświadomienia rodziców i opiekunów najmłodszych. Większość istotnych w dorosłym życiu cech i umiejętności kształtuje się w naszym życiu właśnie w okresie wczesnego dorastania. Właśnie dlatego warto dokształcać dzieci i wspierać ich naturalne zdolności w profesjonalny i przemyślany sposób. Jakie szkolenia z tego zakresu warto wprowadzić do oferty? Przede wszystkim te uczące sztuki autoprezentacji oraz innowacyjny kurs programowania dla dzieci.

Kursy z zakresu pozyskiwania klientów

Kompleksowe szkolenia dla handlowców to również must have w ofercie każdej placówki edukacyjnej, szczególnie w roku 2022, gdy rynek pracy ewidentnie narzeka na brak dobrze wykwalifikowanych sprzedawców B2B i B2C. Z tego powodu wielu pracodawców postanawia porzucić wymóg posiadanego przez kandydatów doświadczenia i zainwestować w szkolenie zupełnie nowego, niezaznajomionego z branżą handlową pracownika. Niektórzy organizują tego typu szkolenia wewnątrz struktur firmy, inni zatrudniają zewnętrznych szkoleniowców, a jeszcze inni wysyłają przyszłych handlowców na dedykowany kurs. Warto dodać, że takie kursy chętnie wykupują również osoby, które planują aplikować a stanowisko handlowca i zmienić kierunek swojej kariery.

Rekrutacje i HR

Ostatnią propozycją na naszej dzisiejszej liście są kursy z zakresu hr. Agencja pracy, która chce zająć ugruntowaną pozycję na rynku, musi nieustannie szkolić swoich rekruterów, ponieważ konkurencja w tej branży jest naprawdę ogromna. Co więcej, wiele firm wysyła swoich wewnętrznych rekruterów na zewnętrzne szkolenia i kursy, aby pracowali efektowniej i nauczyli się pozyskiwać najlepsze kandydatury dla swojej firmy. Jeśli w twojej ofercie nie ma jeszcze tego typu kursów, rekomendujemy jak najszybciej je tam umieścić.

Biznes w branży szkoleniowej jest niezwykle dochodowy, ponieważ coraz większa liczba osób stara się inwestować w siebie i nieustanie podnosić swoje zawodowe kwalifikacje. Warto być na bieżąco z trendami w tym segmencie rynku, aby móc zaproponować klientom możliwie najlepszą ofertę.